info@petrojamkimia.com

021-88103155

0903-1821345

درباره شرکت پترو جم کیمیا

درباره ما

پیدایش: 

این شرکت در سال 1394 در زمینه واردات و تامین مواد اولیه شیمیایی در گروه صنعتی صباح تاسیس شد و از اسفند ماه سال 1397 با تغییر نام شرکت به پتروجام کیمیا در زمینه تامین مواد اولیه مورد نیاز صنایع نفت و گاز و پتروشیمی، رنگ و رزین، پوشش های سطوح، چسب، مرکب و چاپ، مواد شوینده و پاک کننده، سم و کود، تصفیه آب و فاضلاب، نساجی، شیمی ساختمان، آرایشی و بهداشتی، حفاری، پلیمر و پلاستیک فعال میباشد.

شرکت پتروجام کیمیا با بهره گیری از پرسنل کارآمد و با تجربه، علاوه بر ارائه خدمات مطلوب در خصوص تامین مواد اولیه قابلیت ارائه مشاوره و راه کارهای صنعتی به مشتریان عزیز را دارا میباشد.

تکامل:

این شرکت با هدف اطمینان از حفظ کیفیت کالا و نگاه داشت اصولی مواد اولیه دارای یک انبار اختصاصی به وسعت 5500 متر مربع در شهرک صنعتی شمس آباد مشتمل بر 2500 متر انبار استاندارد مسقف و 3000 متر محل دپوی باز میباشد.

شرکت پتروجام کیمیا با راه اندازی دفتر در کشور چین توانسته است رابطه خوب و پایداری را با تولید کنندگان برتر و بازرگانان حرفه ای مواد شیمیایی دراین کشور ایجاد کند و موفق به اخذ عاملیت فروش و نمایندگی انحصاری چندین شرکت از جمله موارد زیر شده است. 
این شرکت با توجه به اهداف موسسان خود مبنی بر تولید و کارآفرینی در زمینی به وسعت هفت هکتار در منطقه انرژی پارس اقدام به سرمایه گذاری در زمینه تولید افزودنی های مورد استفاده در صنایع  پتروشیمی نموده است.

اهداف: 

شرکت پتروجام کیمیا مفتخر به اخذ نمایندگی کمپانی Meihua  در تامین زانتان گام صنعتی برای صنایع حفاری گشته است، این کمپانی یکی از برترین تولید کنندگان زانتان گام میباشد که عمده صادرات آن به کشورهای اروپایی و آمریکا است.

این شرکت نماینده انحصاری شرکت CHIMEC  در تامین اقلام برای بزرگترین واحدهای پتروشیمی و پالایشگاهی کشور بوده و توانایی تامین افزودنی ها برای پروژه های بالادستی و سایر پروژه های پتروشیمی، نیروگاهی و فولادی و … دارا میباشد.

 

نتیجه گیری:

  • Xinjiang Meihua Amino Acid
  • Ningxia Dadi Circular Development Co., LTD (Landy)
  • Shandong Jinling Group Co., LTd.
  • Baonding Kaiyue Chemicals Copr., LTD
  • Zanhuang Haidu Trading Co., LTD
  • Xin Huan Hai Trading Company LTD
  • Fortune Able International LTD
تعداد مشتریان 80%
پاسخگویی 99%
پشتیبانی 100%
مهارت های من 50%
طراح وب 50%